© 1999–2024 DALTEN media s.r.o.
27.3.2020: FINEP přichází s novou klientskou online aplikací e-Setkání, představující bezpečnou a též plnohodnotnou alternativu k osobnímu setkání s obchodníkem při výběru nové nemovitosti.
Služba e-Setkání je plnohodnotná alternativa klasického setkání v klientském centru developera. Vytváří anonymní sdílené webové prostředí, ve kterém obchodník klienta provádí na webu a dalších materiálech. Oba současně po telefonu diskutují nad detaily. FINEP vyvinul aplikaci e-Setkání tak, aby fungovala v běžném webovém prohlížeči, což znamená bez potřeby jakékoliv instalace do počítače nebo tabletu zákazníka.
Samotné obchodování na nemovitostním trhu novostaveb patří ve srovnání s jinými obory mezi velice konzervativní.
„Každý rok se setkáme s tisíci lidí, vybírajících bydlení. Známe dobře jejich potřeby. Díky tomu víme,
že nemovitosti nikdy není možné prodávat jako zboží v eshopu, bez osobního kontaktu, diskuse a odborných rad.
Každý klient má svůj příběh a každý vyžaduje individuální řešení, které dokážeme nyní řešit a též i vyřešit i
prostřednictvím nové služby e-Setkání,“ říká David J. Wodinský marketingový a obchodní ředitel
společnosti FINEP.
Jak probíhá e-Setkání? V jednoduchých třech krocích.
První krok: Klient si požádá o e-Setkání
Druhý krok: obchodník si s klientem sjedná vhodný termín e-Setkání
Krok třetí: v daném termínu se obchodník s klientem po telefonu a prostřednictvím sdílené aplikace spojí a společně odprezentuje a předá veškeré informace k nemovitosti a společně vyberou nové bydlení
Více informací o novince e-Setkání najdete na webu www.finep.cz/cs/e-setkani
- komerční prezentace -
Zdroj: www.finep.cz
Autor: FINEP