reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama

e-Setkání - nová služba pro výběr nemovitosti z bezpečí domova.

e-Setkání - nová služba pro výběr nemovitosti z bezpečí domova.

27.3.2020: FINEP přichází s novou klientskou online aplikací e-Setkání, představující bezpečnou a též plnohodnotnou alternativu k osobnímu setkání s obchodníkem při výběru nové nemovitosti.

Služba e-Setkání je plnohodnotná alternativa klasického setkání v klientském centru developera. Vytváří anonymní sdílené webové prostředí, ve kterém obchodník klienta provádí na webu a dalších materiálech. Oba současně po telefonu diskutují nad detaily. FINEP vyvinul aplikaci e-Setkání tak, aby fungovala v běžném webovém prohlížeči, což znamená bez potřeby jakékoliv instalace do počítače nebo tabletu zákazníka.

Samotné obchodování na nemovitostním trhu novostaveb patří ve srovnání s jinými obory mezi velice konzervativní.
„Každý rok se setkáme s tisíci lidí, vybírajících bydlení. Známe dobře jejich potřeby. Díky tomu víme, že nemovitosti nikdy není možné prodávat jako zboží v eshopu, bez osobního kontaktu, diskuse a odborných rad. Každý klient má svůj příběh a každý vyžaduje individuální řešení, které dokážeme nyní řešit a též i vyřešit i prostřednictvím nové služby e-Setkání,“ říká David J. Wodinský marketingový a obchodní ředitel společnosti FINEP.

Jak probíhá e-Setkání? V jednoduchých třech krocích.

První krok: Klient si požádá o e-Setkání

Druhý krok: obchodník si s klientem sjedná vhodný termín e-Setkání

Krok třetí: v daném termínu se obchodník s klientem po telefonu a prostřednictvím sdílené aplikace spojí a společně odprezentuje a předá veškeré informace k nemovitosti a společně vyberou nové bydlení

Více informací o novince e-Setkání najdete na webu www.finep.cz/cs/e-setkani

- komerční prezentace -

Zdroj: www.finep.cz

Autor: FINEP