© 1999–2024 DALTEN media s.r.o.
V České republice funguje realitní trh téměř čtvrt století a za tu dobu tuzemské realitní společnosti urazily velký kus cesty. Některé realitní kanceláře zůstaly, objevily se nové a některé také zanikly. Ačkoliv těch dvacet pět let bylo ve znamení zdokonalování se nejen v oblasti marketingu, psychologie či osobní komunikace, stále se na českém trhu najdou makléři se špatnými zvyky a radami při prodeji nemovitostí. V tomto článku upozorníme na tři nejdůležitější faktory, abyste i vy, zákazníci, věděli, jak se na prodej své nemovitosti připravit.
Neutrální barvy jsou jistotou
Každý, kdo se nastěhuje do nového, se snaží přizpůsobit svůj domov svým představám. Nábytek, dekorace i barvy jste dlouhé hodiny vybírali, aby vše bylo tak, jak má. Ovšem chcete-li své bydlo jednoho dne prodat, váš makléř by k vám měl přijít s jasnou instrukcí: „Vymalovat!“. Je pochopitelné, že může být těžké se rozloučit se svým barevným a někdy i originálním konceptem bytového prostoru, nad kterým jste strávili několik bezesných nocí, ale je potřeba si uvědomit, že za chvíli to bude domov někoho jiného. Neutrální barvy totiž lépe působí na nové potenciální kupce a ti si pak dokážou jednodušeji představit, jak by mohl jejich nový domov vypadat.
Čistota – základ úspěchu
Staré heslo praví: „Čistota - půl zdraví“. My toto heslo na základě zkušeností upravujeme do podoby: „Čistota – základ úspěchu“. Čistý a uklizený byt nejen před focením, ale také před prohlídkou, dynamicky zvyšuje atraktivitu vaší nemovitosti a věřte, že první pohled musí potenciálního kupce ohromit. Určitě jste v minulosti narazili na inzeráty, kde daný byt nebyl až tak uklizený a všude byly nějaké osobní věci majitelů. Dokážete si představit, jak vaše oblíbená váza s květinami stojí na stole, kde jsou nyní poházené knihy? Proto by vás měl váš realitní poradce informovat, kdy přesně focení či prohlídka bude probíhat a co je potřeba uklidit. Pokud bude váš dům zářit čistotou, uvidíte, že se výsledek rychle dostaví.
Kvalitní fotografie zvyšují atraktivitu
V dnešní poměrně rychlé době nemají zájemci čas číst sáhodlouhé inzeráty o nemovitostech, nýbrž potřebují rychlý podmět, který je přiměje o nemovitosti uvažovat jako o svém novém domově. Potřebují fotografie. Kvalitní fotografie, pokud možno od profesionálního fotografa, jsou v dnešní době již standardem a jak vám, tak hlavně vašemu makléři musí záležet na tom, aby exteriér i interiér vašeho majetku na fotkách vypadaly skutečně dobře. Pokud je vaše nemovitost vyfocena v rychlosti a mobilem, nebude něco v pořádku. Ačkoliv dnes existují mobilní telefony s poměrně kvalitním fotoaparátem, nikdy nedocílíte profesionálního výsledku. Naopak - fotky pořízené fotografem budou skvěle nafocené, ve špičkové kvalitě a budou vypadat lépe, než jste si sami mysleli.
Engel & Völkers je německá realitní společnost s téměř 40letou tradicí a s mezinárodní sítí čítající více než 500 poboček v 37 zemích na čtyřech kontinentech. Za dobu své existence jsme se naučili mnohému a tyto zkušenosti, kvalitní servis a profesionální přístup chceme prosadit jako základní hodnotu i v České republice. Díky školicím střediskům v Německu, na Mallorce či ve Spojených státech amerických jsou makléři Engel & Völkers Prague připraveni stát se spolehlivými rádci nejen při výběru nemovitosti vašich snů, realitní investice, ale také při prodeji vašeho domova.
Více informací o firmě a nemovitostech naleznete na: www.engelvoelkers.com/andelpraguewest
Zdroj: www.engelvoelkers.com/andelpraguewest
Autor: Komerční článek