reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama

Nákupní parky STOP SHOP v České republice s novými službami i nabídkou

Nákupní parky STOP SHOP v České republice s novými službami i nabídkou

24.9.2019: Revitalizaci a rozšíření svých deseti STOP SHOPů v České republice v těchto dnech dokončila společnost IMMOFINANZ, významný provozovatel maloobchodních parků ve střední a východní Evropě. Na několika místech byly přidány nové služby a došlo na rozšíření STOP SHOPu v Třebíči.

V České republice IMMOFINANZ provozuje deset obchodních parků STOP SHOP: v Hranicích na Moravě, Starém Městě u Uherského Hradiště, Třebíči, Táboře, Příbrami, Rakovníku, Kladně, Ústí nad Orlicí, Znojmě a Žatci. Po rozšíření STOP SHOPu v Třebíči tyto parky celkem poskytují zhruba 75 tisíc metrů čtverečních maloobchodních prostor.

„Ve všech městech jsme řešili revitalizaci a modernizaci STOP SHOPů individuálně. Důležité pro nás bylo zvýšení komfortu a zpříjemnění času, který v nich naši zákazníci tráví. Ve svých maloobchodních parcích jsme nově zřídili kavárny s wi-fi připojením a sociálním zařízením, hřiště a bankomaty. Kromě toho jsme podpořili nákupní potřeby novým mixem mezinárodních značek, jako jsou Decathlon, New Yorker nebo CCC. V Třebíči máme SINSAY, CROPP & HOUSE a první KFC Drive,“ říká Tomáš Stařík, Country Manager Operations společnosti IMMOFINANZ pro Českou republiku.

„České nákupní parky STOP SHOP těží ze strategické polohy. O maloobchodní prostory je velký zájem; de facto hned po odchodu jedné značky se objeví nový prodejce. Například prodejna C&A v Kladně byla nedávno nahrazena Decathlonem,“ říká Tomáš Míček, ředitel Oddělení správy nemovitostí společnosti CBRE, která zajišťuje správu těchto nemovitostí. „Maloobchodní parky vykazují ve srovnání s nákupními centry silnější rozvoj, a tím i větší potenciál pro rozšíření značky. Je to díky nižším nákladům na vytvoření nového nákupního parku nebo na rozšíření stávajícího,“ dodává Milan Mašša, manažer poradenských a transakčních služeb pro maloobchod společnosti CBRE.

Portfolio STOP SHOP společnosti IMMOFINANZ v současné době zahrnuje 87 nákupních parků v devíti zemích. Kromě České republiky je to Slovensko (16 STOP SHOPů), Rakousko (13), Maďarsko (14), Slovinsko (14), Srbsko (10), Polsko (7), Chorvatsko (2) a Rumunsko (1).

Autor: Jana Hrabětová
Zdroj: TZ IMMOFINANZ