RealityMIX.cz

Realitky aneb „Next Generation“

Realitky aneb „Next Generation“

26.1.2021: Mnoho odvětví prožívá v současné době revoluce, expanze, ale také krach. Jak se v těchto dnech mění realitní business? V době, kdy bitcoiny a jiné kryptoměny ohrožují bankovní sektor, v době, kdy je omezeno vycházení, podnikání a cestování. Oslovili jsme realitního experta Adama Soleha a hovořili jsme o nabídce, poptávce, ale také o aplikacích, trendech a službách tak zvané „příští generace“.

V čem je nyní práce realitního makléře jiná?
Největší změnu pociťujeme v jednání s úřady. Všude jsou neúprosně dlouhé čekací lhůty.

Dokážete si představit, jak bude vypadat obchod za 20 let?
Díky novým technologiím si myslím, že za dvacet let si klient vyřídí prodej své nemovitosti telefonem. Jak samotný kontrakt s prodávajícím, tak i automatizovaný přepis na katastru včetně finančního plnění. Čím více se začne využívat technologie blogchainu, tím blíže se budeme dostávat do takového stavu. Dokážu si představit, že mnoho činností realitního specialisty bude automatizováno, ale stejně tu stále bude okamžik, kdy bude lidský faktor nezastupitelný.např. při prohlídce nemovitosti.

Ve které realitní společnosti pracujete a čím je vaše společnost výjimečná?
Pracuji ve společnosti Euroreality Plzeň, která je mimo jiné výjimečná tím, že mi dává volnost a svobodu ve stylu mé práce. Samozřejmě za předpokladu dodržování etického kodexu. Jsem nadšen, že se zabývá také nákupem digitálních parcel ve virtuálních realitách a dalších digitálních aktiv. Naše společnost tvoří finanční rezervy také v kryptoměnách. Také bych rád zmínil projekt Bydlení pro každého, který se ve firmě začíná nyní realizovat. Vnímáme totiž situaci na realitním trhu, především neustálé zdražování nemovitostí a sledujeme také potřeby mladých lidí mít vlastní bydlení. Naše společnost postupně opouští od stavby rodinných domů klasickou cestou a zkoušíme neustále nové technologie, které by snížily vstupní náklady na stavbu domu. Chceme, aby si rodinný dům mohla pořídit také mladá rodina s nižším příjmem.

Euroreality Plzeň

- komerční prezentace -

Zdroj: www.euroreality.net

Autor: EURO reality

Podobné články