reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama

Realitní síť Next Reality poskytuje franšízové licence necelé dva roky. Na trhu chce mít až 120 poboček. Co zájemcům o franšízu nabízí?

Realitní síť Next Reality poskytuje franšízové licence necelé dva roky. Na trhu chce mít až 120 poboček. Co zájemcům o  franšízu nabízí?

23.4.2019: Next Reality působí na tuzemském trhu od roku 2006. Po deseti letech fungování se vedení této realitní značky rozhodlo koncept rozšiřovat prostřednictvím franšízových partnerů. Bylo si jisté, že nabyté zkušenosti mu umožňují nabídnout franšízantům takové služby, produkty a nástroje, které jsou ověřené časem a odzkoušené v rámci budování vlastní pobočkové struktury Next Reality.

Se svým konceptem míří tato ryze česká realitní síť do měst s více než deseti tisíci obyvatel tak, aby jak centrála, tak i franšízanti dosáhli očekávaného zisku. „Nemyslíme ale jen na počet obyvatel, ale i na hustotu zástavby, tedy počet nemovitostí k prodeji či pronájmu a kupní sílu obyvatelstva. Pracujeme s daty, počítáme, přemýšlíme, jednáme. V každém městě to musí dávat smysl, abychom zaujmuli zájemce o licenci a ten měl naprosto reálnou šanci na takovém místním uspět trhu,“ popisuje strategii sítě Petr Zelenka, ředitel společnosti Next Reality Partner.

Zájemcům o franšízovou licenci kromě veškerého know-how potřebného pro úspěšné vedení pobočky Next Reality nabízí však i něco navíc. Jednou z takových věcí je i nemovitostní fond, který každému franšízantovi a makléři sítě umožňuje zobchodovat jakoukoli nemovitost a například tak pomoci klientovi, který by se jinak dostal do svízelné životní situace a třeba i do dražby. Nemovitostní fond má k dispozici významné kapitálové zajištění a každý Next Partner ji může využít ihned po podpisu smlouvy.

Spolupráce jako konkurenční výhoda

A jaké franšízanty vlastně Next Reality hledá? „Chceme se setkávat se zájemci, kteří budou mít byznysově podobné smýšlení jako my, mají vnitřní motivaci uspět, budou sdílet podobné hodnoty, které máme i my v Nextu, a úspěch se dostaví. A všichni do jednoho si to musíme odmakat, tak to prostě je a bude,“ vysvětluje Petr Zelenka s tím, že kvalifikace v realitách zatím neexistuje, není podmíněná žádnou zkouškou, testem, což ale přijde v podobě nového zákona. Kvalifikační předpoklady vidí Petr Zelenka spíše ve vlastnostech, obchodním a manažerském potenciálu jednotlivce. „V naší síti jsou majitelé licencí z řad developerů, finančních poradců, znalců a odhadců nemovitostí, obchodníků z jiných segmentů a samozřejmě z řad realitních kanceláří, původně makléřů, kteří chtěli víc – mít vlastní kancelář, ale nebudovat ji od začátku s nejasným výsledkem, chtěli ověřený koncept, hotové nástroje, služby. A na to je franšízing ideální,“ dodává Petr Zelenka.

Počátkem letošního roku zahájila Next Reality již dříve avizovanou spolupráci s další společností rozšiřující svou pobočkovou síť na bázi franšízingu, s Partners. V lednu otevřela své dveře klientům první společná kancelář, a to ve Znojmě. V jednom prostoru tak najdeme zázemí jak pro makléře Next Reality, tak i pro poradce Partners. Hlavní synergii a motivaci jít do společného projektu vidí vedení realitky v otevírání nových poboček a doporučování klientů, kteří potřebují zprostředkovat prodej své nemovitosti. Do Next Reality budou přicházet tipy od finančních poradců Partners a opačně - makléři Nextu budou doporučovat své klienty na hypotéky a další finanční produkty do Partners. To vše bude adekvátně systémově, technologicky, smluvně i motivačně řešeno.

Zdroj: www.nextreality.cz

Autor: Komerční prezentace