© 1999–2024 DALTEN media s.r.o.
Franšízing je znám již od středověku. Šlo o poskytování feudálních privilegií k výrobě nebo prodeji, dnes známých pod pojmem franšíza, koncese či licence. Za první případ franšízy se pokládá výroba šicích strojů Singer, kolébkou franšízingu jsou Spojené státy. V současné době existuje asi 16 tisíc franšízových koncepcí a sítí. V České republice působí cca 150 různých franšízových značek; v oblasti realit je jednou z nevýznamnějších bezesporu Realitní společnost České spořitelny.
Franšízing je znám již od středověku. Šlo o poskytování feudálních privilegií k výrobě nebo prodeji, dnes známých pod pojmem franšíza, koncese či licence. Za první případ franšízy se pokládá výroba šicích strojů Singer, kolébkou franšízingu jsou Spojené státy. V současné době existuje asi 16 tisíc franšízových koncepcí a sítí. V České republice působí cca 150 různých franšízových značek; v oblasti realit je jednou z nevýznamnějších bezesporu Realitní společnost České spořitelny. Ta je zároveň i jedinou bankovní realitní franšízovou sítí na českém trhu. Prostřednictvím svých franšízantů pokrývá celé území naší republiky a poskytuje zákazníkům komplexní realitní servis.
„Koncepce franšízingu je zejména na západě velmi populární a osvědčila se i nám. Proto chceme náš franšízový systém neustále zlepšovat a pokračovat v expanzi. Postupně plánujeme obsadit všechna větší města v Česku. Novým zájemcům o franšízy nabízíme kromě propracovaného know-how v oblasti prodeje a pronájmu nemovitostí také nedocenitelné zázemí stabilní a silné společnosti. A rovněž významné benefity,“ vysvětluje obchodní ředitel Realitní společnosti České spořitelny Miloš Červenka. Mezi ně patří například propracovaný školící systém makléřů formou vlastní Akademie RSČS. Všichni členové sítě rovněž využívají jednotné logo, sjednocený je vzhled poboček i webový portál pro nabídky nemovitostí.
„Ač nás oslovuje mnoho zájemců, pečlivě si mezi nimi vybíráme, protože kvalita franšízantů je pro nás i pro klienty zcela zásadní. Velký zájem však dokazuje jednak úspěšnost a efektivitu systému a také to, že funguje náš časopis, který je k dostání na pobočkách České spořitelny. V něm se zájemci dozví o možnosti koupit si naši franšízu a ve svém městě si založit realitní kancelář. Nebo se jako stávající realitní kancelář mohou připojit do naší „rodiny“ pod renomovanou značku. Mnoho dotazů a kontaktů však dostáváme i z naší webové stránky, kde se zájemci dozví mnoho o nás i o franšízovém systému,“ doplňuje Červenka.
Zdroj: www.rscs.cz