reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama

Třebíčský STOP SHOP – expanze dokončena

Třebíčský STOP SHOP – expanze dokončena

21.5.2019: Společnost IMMOFINANZ, přední provozovatel nákupních parků ve střední a východní Evropě, dokončila expanzi nákupního parku pod maloobchodní značkou STOP SHOP v Třebíči, Česká republika. Po rozšíření má STOP SHOP Třebíč přibližně 21 850 metrů čtverečních pronajímatelné plochy a všech 28 obchodních jednotek, včetně hypermarketu Kaufland, je plně obsazeno.

Portfolio dosavadních národních a nadnárodních nájemců, za něž jmenujme značky C&A, Deichmann, Decathlon a globální fastfoodový koncept KFC, bylo nyní rozšířeno o tři LPP obchody (značky SINSAY, CROPP & HOUSE), stejně jako o New Yorker, CCC a Orsay.

V rámci této expanze někteří maloobchodníci rozšířili svou prodejní plochu. Například Pepco zvětšilo svou provozovnu na více než 630 metrů čtverečních a Super Zoo zmodernizovalo svůj prodejní koncept, který pokrývá plochu 380 metrů čtverečních. STOP SHOP Třebíč nabízí také kavárnu, dětské hřiště, bankomat, WIFI připojení zdarma a více než 900 parkovacích míst. Díky tomuto rozšíření se stává největším nákupním parkem pod značkou STOP SHOP společnosti IMMOFINANZ.

„V České republice roste síť STOP SHOP několika směry: rozšiřují se stávající plochy nákupních parků díky velmi silné poptávce ze strany maloobchodníků a současně se optimalizuje design a služby pro zvýšení uživatelského komfortu zákazníků. Expanze nákupních ploch v Třebíči byla svým rozsahem největší, maloobchodní plochy zde byly rozšířeny o více než 6.620 m2, což dalo vzniknout deseti novým jednotkám a novému zázemí pro zákazníky. Do Jihomoravského kraje jsme přivedli atraktivní nájemce zavedených značek a poskytujeme také dodatečné servisní zázemí, stejně jako možnosti pro relaxaci,“ říká Tomáš Stařík, Country Manager Operations společnosti IMMOFINANZ pro ČR.

STOP SHOP Třebíč dlouhodobě vykazuje v rámci českého portfolia nejvyšší počet návštěvníků (470 tisíc návštěv měsíčně). České portfolio v současné době zahrnuje deset nákupních parků a po dokončení expanze v Třebíči poskytuje téměř 67 tisíc metrů čtverečních maloobchodních ploch.

Autor: Jana Hrabětová
Zdroj: TZ Immofinanz